Sholihah Collection

Ladies Day Out

awwwwwwwwww
so much fun with my ladiesssssss


yuyu, hana, adah, ayu
kitorg dulu satu wing kat uitm
masuk batch yg sama
so...
dr part 1 hingga part 6 , kami bersama
walau bilik lain2


saja buat gathering kecik2 kat pavi
tahun lps pun gathering kat pavi, CNY jugak
alaa
gathering mendenye
muke2 ni jugak yg ade tiap kali jumpe
hahahahaha


ha..
amik ko
awan dania meyhhhhh


sahabat selama2 nya


hot gile time amik gmbr nih
kecoh gile amik gmbr
sian mr. photographer melayan kitorg
org lalu lalang, kitorg wat dekkkk je


huh
mmg syok gile kuar ngan kwn2

dpt kwn lak huha huha
lg seronokkkk
kitorg jarang jumpe
so bile dpt jumpe sesekali, mmg happeninggggggggg
n peninggggg
hahaahha


sblm ni duk asik tgk org je amik gmbr kat bear pavi kan
ha amikkkkk
ni makan diaaa
mmg aku tak lepas pluang

nak BEAR!!!!!!!


bear ngan aku lebih kurg dh
-_-


amik gmbr smpi lebam!


ikutkan hati nak amik gmbr dengan stiap bear tu
larat tak larat je la

ayu: dh , dh kak leha... rentikan la brgmbr tu.. kamera dh penat
aku: alor ayuu.. nak lagi.. nak lagiiii


ye la ye la..
smbung amik gmbr


pantang nmpk kamera diangakt oleh mr photorgrapher
trus pose


i like sgt2 gmbr2 cndid mcm ni


ni klu ensuami ni
mmg haram dh dia nak layan aku amik gmbr
dh leh muntah hijo katanye asik amik gmbr aku je


syg korg!


tgh jalan...
tak ready pun..
nmpk je kamera..........


berlari kitorg pose!


merah!


merah lagi....


haaa
juling la bijik mata bc entry pnuh gmbr ni


kredit: mr. photgrapher
^_^


eleh
tau ni org sedag amik gmbr
saje je buat pose tak tau
hahahahaha

ok girlsssssss
next gathering
kna repeat!
kesalahan gathering kali ni akan diperbaiki dr masa ke semasa
peaceeeeeeeee
^_^

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...