Sholihah Collection

Lunch at Gardens, Alamanda


yawwwww
happy wednesday
ari ni nak ubah selera..
nak have lunch kat tpt comel2
muak la dgn fast food n nasi cmpur for today
so decided to eat here
Gardens
kat Alamnda
dekat ngan tpt karok tu
tak pnh perasan cafe ni pun
rupanya dr bulan july 2011 dh ade dh mende alah ni..



ya Allah..
decoration diaaaaaaa
punye la sweeeeeeeettttt



aku lak pki pink ari ni..
lagi la sweeettttttt
ahakssssss
ade buaian lak tu
aku makan duduk kat buaian
bergoyang2 je aku


smpi aku sempat berangan nk hias rumah mcm ni..
sweet garden...
smbil nyanyi..
' lajuuu,, lajuuu buaikuuuu lajuuu
phon beringinnn dahannya rendanggggggg"
trus aku bygkn aku jd Bwg Pink, kak noly jd Bwg Biru sebab dia pki baju biru ari ni

eh ko ni..
melamapu lak main buai..
bile nk aku nk abis amik gmbr ko????
ujar Bwg Biru dlm keadaan marah
Bwg Pink trus sentapppppp mak nokssss


Ice Lemon Honey
RM5.90
refreshingggggg
serius sedapppppp
gelas dia pun cntikkkkkkkkkk
dpt aku remabt, aku rembat gelas niiii


siap ade piano..
td ade org smbut besday, kwn dia mainkan piano lagu happy besdayy
aku beria la tlg tepukkn
clap! clap! clap!


For me
Spageti Carbonara
RM18.90
yummeeeehhhhhh


tiupp tiuppp
fuhhhh
panassss


for Bwg Biru
Thai Green Curry Chicken
RM15.90
served with steamed rice n side dish


lepas makan, aku habiskan 10 minit utk bergmbr

setiap angle aku pose

setiap ceruk aku pose

n i LOVEEEEE dis so muchhhhhhh
awwwww
abgggg!!
iwant this!
i want this!!!!!!!
I WANT THIS!!!!!!!!!!!!!
tetibe bawang Pink nmpk comel gile dlm buaiannnnnn nii..
(lempang laju-laju)
ahaksssss


Bwg Biru: dh jom balik
Bwg Pink: ala pleaseeeee.. one more .. one more.. lasttt.. last...


0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...