Sholihah Collection

Peminat Tegar Hindustan

Dari kecik aku dh tengok hindustan
kecik2 dulu, selalu tgk ayah aku ngan mak aku nyanyi lagu hindustan
aku tgk abah aku nyanyi lagu..
"kabhi kabhiii mere dil meinnn,, "
then berlari2 anak ke toilet nak memerut
kecik2 setiap hujung minngu ptg, tgk hindustan kat tv
smbil tu aku rajin kira berapa kali heroin tuka baju dlm satu lagu
so cerita Bobby, Kabhi Kabhi, Sangam, Haathi Mere Saathi, banyaakkkk lagi la...
Memamng aku ingt smpi skrg



Dil To Pagal Hai
first time aku tgk citer hindustan kat wyg
1997
umur aku br 12 tahun
g tgk wyg kat spore, ngan Cik Ndi, Kak Lilin, Kakak Bibah ngan Kak Noly
waktu tu subtitle English, sumpah satu haram pun aku tak tau mksud
tp disebabkan aku membesar dgn citer hindustan, aku leh phm jln cerita ni
lagu2 dia sume terpahat dlm jiwa sanubariku
apatah lagi, abis tgk citer wyg tu, mlm2 buta, cik ndi n kak lilin g bantai nyanyi lagu hndustan smbil peluk2 pokok lagi...
Bermula dari itu.........

Aku sentiasa keep in touch ngan hindustan gitewwwwwww!
zaman2 dulu, gune Walkman ngan kaset
kak bibah paling besar waktu tu
dia ade walkman n kaset lagu Dil To Pagal Hai
setakat nyanyi lagu2 Dil To Pagal Hai, lancar je aku nyanyi

Kuar pulak citer Kuch Kuch Hota Hai
tapi time tu dh ade VCD player
ktorg bantain tgk citer KKHH setiappp hari..
setiap hari ko...........

Dh besar2 ckit, dh pndai tgk wyg sendiri
aku g tgk wyg hindustan Mujhse Dosti Karoge ngan kakak n kak noly kat Midvaley
hambikkkkkk
lps tu tiap hari aku bantai dgr lagu citer ni
mula la berangannnn
dh la aku minat Kareena Kapoor
shes hot n sexy!
time tu pulak mmg Mydin jual vcd hindustan
rajin ktorg beli cerita lama, cerita baru, lagu2

Time bercinta pulak, aku bantai ajak Ensuami tgk hindustan time dating
citer Main Aur Mrs Khanna
ngantuk2 org tu dlm wayang
aku sumbat ngan popcorn Large
br senyapppp


Tapi kini....
Semenjak Mydin dh tak jual VCD Hindustan
Semenjak Ensuami dh tak nak teman tgk wyg Hindustan
Semenjak B4U kena replaced ngan Astro Bella
Semnjak THR dh tak byk aku dgr lagu hindustan
aku selalu merintihhhhh
"Mana aku nk citer hindustan lagi???????"





2 Juta Org Sayang Saya:

rati said... [Reply to Comments]

download baybeh..download..

Sholihah said... [Reply to Comments]

kat mane babe? kat mna?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...