Sholihah Collection

Awat menimbun sgt





Aku heran betui la..
Duk 2 org je
Umh sewa aku kecik je
Aku rase brg tak byk mn pun
Tp awat seminggu aku kemas packing brg, tp brg tak luak2...
Awat?? Awat??

Hat tadi clearkn dapur
Awat la byk bebenor pinggan mangkuk cwn periuk belanga aku..
Aku rase selama aku duk cni aku pki pinggan cawan mangkuk 2,3 bijik je..

Hat kemas bilik...
Kat bilik baju, awat menimbun sgttt baju..
Walhal kdg2 nak kua jln rase mcm takde bj nak pki dh.,
Tudung aku penuh dlm kotak n plastik, padahal yg aku selalu pki brp helai sgtt
Time ni la tetibe baju tshirt nye lain, baju kurungnye lain, seluarnya lain..
Tak tau nak sumbat mn dh...

Hat gambar..
Selama ni aku rase takde la byk sgt gmbr yg aku gntung..
Tp bile kemas, menimbun lak gmbr yg aku kna pack..

Awat?? Awat??
Aku hairan dan pelik la..

Sesungguhnya mmg perpindahan itu satu pemenatan...
Mmg ni akan jd perpindahan aku yg terakhir!
u_u




3 Juta Org Sayang Saya:

Wanita Collection said... [Reply to Comments]

haha..buang je..nt jadi sikt..hehe :D
jom singgah sini :)

Wanita Collection said... [Reply to Comments]

dasat2..hhee..bese lah tu..nma ye girls kan..
i follow u :D

Sholihah said... [Reply to Comments]

hehehehhehe.. thnx dearrr ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...